About Me

My photo
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Saturday 25 September 2010

Belian Bernilai di Kedai Buku UiTM

pada khamis lepas saya ke kedai buku uitm, milik koperasi uitm bhd. saya mencari2 buku2 utk dibaca spt biasa. saya tuju ke bahagian jualan penghabisan stok.

alhamdulillah, saya jumpa beberapa buah buku yg menarik minat saya. saya beli 4-5buah buku. beebrapa buah harga di pasaran us amatlah mahal. sebuah drpdnya berkaitan perkhidmatan perundingan oleh bekas pekerja syarikat perundingan yang antara terkemuka di dunia. saya pernah membaca buku ini tetapi milik seorang pakcik. memang pakcik saya juga turut minat membaca buku utk meningkatkan ilmu beliau.

saya dapati memang banyak buku2 yg dpt memberi nilai tambah kpd kita. dukacita tidak ramai pelajar atau staf uitm yg membelinya drpd kedai buku uitm.

No comments:

Post a Comment